Bali 19.15 aankomst villa - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Familieverwoertopreis2017 - WaarBenJij.nu Bali 19.15 aankomst villa - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Familieverwoertopreis2017 - WaarBenJij.nu

Bali 19.15 aankomst villa

Door: Petra en Ferry

27 Mei 2017 | Indonesië, Ubud

Vanmorgen waren de taxis mooi optijd. Het was rustig op de weg dus waren al vroeg op het vliegveld. Alles verliep soepel. Na 1,5 uur vlucht kwamen we om 16 uur lokalle tijd al aan op de luchthaven. Op de koffers moesten we even wachten maar toen we ze hadden en uit de terminal kwamen stond mr Nono met een bordje Petra Verwoert erop. Twee busjes stonden klaar en na 1,5 uur rijden waren we op plaats van bestemming.
Aangekomen in villa Amaryllis Kedewatan de straat nou ja een steeg heet jalan Bunutan, vraag me niet hoe het zit belangrijk is dat we er zijn. Toch vermoeiend dat vekassen en op de kaart lijkt alles minder ver. Even wennen aan deze nieuwe situatie met eigen zwembad en .....privé schauffeur die beloofde ons te brengen waar we heen willen.
Eerst hebben we opgegeven wat we morgen voor ontbijt willen en hoelaat. Daarna hebben we eten besteld wat ongeveer 21 uur bezorgt werd, we hebben heerlijk gegeten.

• 28 Mei 2017 - 04:36

Josef En Inge :

Hallo allemaal.

Nu jullie op Bali zijn begint daar weer een avontuur waar je met de busjes en eigen chauffeur hele fijne uitstapjes kan maken , dus hopen we dat iedereen goed heeft geslapen .

Bali is weer heel anders als Java, veel tempels, bloemen, overal offertjes die zijn neergelegd, en af en toe apen langs de weg.

We kijken uit naar het volgende bericht, heel veel liefs voor jullie allemaal .