Guess who's back ?! - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Familieverwoertopreis2017 - WaarBenJij.nu Guess who's back ?! - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Familieverwoertopreis2017 - WaarBenJij.nu

Guess who's back ?!

Door: Melle Verwoert

01 Juni 2017 | Indonesië, Seminyak

Het is 9 uur 's ochtends en de familie Verwoert ontwaakt langzaam. De huishulp heeft het ontbijt al op tafel staan en de eireren worden vers breid in de keuken. Het ontbijt bestaat uit eieren brood vers fruit en eieren vergezeld door koffie thee en sisnasappelsap. Na het ontbijt wordt er gechilled op de zonnebedden in het zwembad of in de woonkamer. Papa zit in de woonkamer op de bank en voelt zich al iets beter. Alie Petra en Melle hebben een massage besteld om 14 uur bij de villa. Om 14:20 komen er 3 vrouwtjes door de poort lopen bepakt en bezakt met olie en ander massage snuisterijen. Alie heeft gekozen voor een kruiden olie massage Petra voor een voetmassage en pedicure met nagels lakken en Melle voor een nek een rug massage. Het was heerlijk en de drie waren relaxed en los na de behandeling en Petra haar teennagels zijn prachtig versierd met bloemetjes. Daniel en mama hebben wat was weg gebracht naar een Laundry service en later zijn mama en Rudy lunch gaan halen. Waar papa normaal even op bed gaat liggen is hij vandaag al de hele dag op de bank in de woonkamer dat geeft een goed gevoel. Na de lunch is het weer tijd om te chillen alleen voelt Alie zich helaas niet zo lekker. Later op de avond gaan we wat eten en zowaar papa gaat mee :) :) !!!. Helaas moeten we toch iemand achter laten want Alie is nog steeds niet helemaal lekker en blijft liever liggen. Met z'n 6en lopen we de straatsteeg uit en gaan we de links de drukke straat in. Ongeveer 800 meter de straat in gaan we eten bij een restaurant genaamd Fat Buddha. Hier wordt asian streetfood geserveerd uit verschillende aziatische landen. Petra en Melle hebben sate geserveerd op een klein bbqtje en papa neemt soto ayam. Rudy en Daniel nemen zoet zure kip en mama heeft mi hoen ayam. Het eten was lekker maar voor Daniel spande het toetje de kroon namelijk gefrituurd ijs met caramel saus dat was heerlijk :).
Na het eten lopen we lanzaam terug en stoppen nog even bij ee winkeltje om wat profiant te halen en wat middeltjes voor Alie.
Het is hier nu 22:43 lokale tijd en papa is nu wel op en naar bed. Maar het is heerlijk om te mereken dat hij weer een beetje opleeft en mee wilde eten.
Voor nu gaan we zo slapen en morgen weer fris op om de volgende dag tegemoet te zien
Selamat tidur iedereen X

• 02 Juni 2017 - 13:46

T.Kuipers:

Hoe gaat het buurtjes. Alles goed?wijzijn hier thuis echt aan water toe, zo.droog is het hier.plantjes in de tuin willen niet . Alles verdort.Veel plezier nog. Gr.Tj.en Alie.