Op naar Tanah Lot - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Familieverwoertopreis2017 - WaarBenJij.nu Op naar Tanah Lot - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Familieverwoertopreis2017 - WaarBenJij.nu

Op naar Tanah Lot

Door: Melle Verwoert

02 Juni 2017 | Indonesië, Seminyak

De inmiddels gebruikelijke rituelen zijn er ook weer deze ochtend in villa weltevree. Na het ontbijt wordt er weer gezwommen en gechilled en besproken wat er die dag plasts gaat vinden. De planning valt op Tanah Lot. Eerst staan om 14:20 mister Nono weer op de stoep hij heeft namelijk een door papa gevraagde kontdouche bij zich. Papa trekt de stoute schoenen aan en vraagt of hij ons misschien naar Tanah Lot wil brengen. Mister Nono wil dat wel maar is nu nog op de moterbike dus hij zal eerst naar huis moeten. Petra houd whatsapp contact met hem en 16:00 staat hij met de bus voor de deur. Papa is gelukkig nog heel goed dus we gaan er met z'n allen heen. De reis is maar 20km maar we doen er meer dan een uur over want het is verschrikkelijk druk qua verkeer in Seminyak dus voor we goed en wel de plaats uit zijn zijn we 40 min verder. Aangekomen is het de trip wel waard want de tempel in het water is prachtig. We gaan de tempel niet in want de zwemkleren zijn niet mee en je moet een stuk door het water heen voor je bij de ingang bent.
We maken wat foto's bij de zee en van de tempel op afstand. We wilde eigenlijk de zonsondergang zien maar dat was niet te zien omdat er teveel wolken waren. Mister Nono heeft op ons gewacht en rijd ons ook weer naar Seminyak en zet ons af bij restaurant Kendi Kuning waar we heerlijk gegeten hebben.Papa is kapot van het tripje en gaat samen met mama voor het desert terug naar de villa en ligt inmiddels lekker op bed. Petra Daniel Alie Rudy en Melle blijven nog even voor een toetje en facetimen met Minny. Na ook nog een heerlijk toetje wensen we de bediening selamat mallam en stoppen op de weg naar villa weltevree nog even bij de k mart voor water en andere proviant.
Het is hier inmiddels 22:58 en we zijn druk bezig met het plannen van de rest van de reis maar wat dat gaat worden is te lezen in de toekomstige blogs.
Voor nu van onze kant selamat tidur van onze kant en voor jullie een fijne dag. X