Bye bye Bali - Jogjakarta here we come - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Familieverwoertopreis2017 - WaarBenJij.nu Bye bye Bali - Jogjakarta here we come - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Familieverwoertopreis2017 - WaarBenJij.nu

Bye bye Bali - Jogjakarta here we come

Door: Ferry en Melle

05 Juni 2017 | Indonesië, Jogjakarta

Wat we alle vakanties nog niet hebben beleefd, gebeurde eergisteren tegen bedtijd viel de stroom uit dat duurde tot een uur of 4 in de morgen. De airco, plafond fan, beademings apparaat van Melle en internet functineerden niet. De anders lekkere koele kamer werd langzaam een sauna erg benauwd ik zag cycak de kamer in sluipen en posteerde zich tegen het plafond. We hadden er nog een dag aangeplakt dus na de blackout hadden we in iedergeval nog een dag om bij te komen. Papa was weer niet helemaal goed na de Thana Lot trip dus die bleef in de villa even als Rudy en Melle. De avond van de blackout zijn Daniel Petra en Alie en Rudy naar het strand gelopen om daar te chillen en te eten. Mama papa en Melle blijven bij de villa en krijgen take away thuis bezorgd. De laatste dag in de villa gaan Alie mama Petra en Daniel de kraampjes verder op in de straat afstruinen opzoek naar schatten. Die avond was de bedoeling dat we met z'n allen gingen eten maar papa wilde toch niet ondabks dat het leek of hij goed was. Petra en Rudy bleven ook achter en de rest is naar het restaurant Kendi Kuning wat weer een hit was.
Vandaag zijn hebben we om 8:30 lokale tijd de villa onder begleiding van de huishoudhulp en de manager verlaten opweg naar het vliegveld van Denspassar. De vlucht was maar een uurtje naar Jogja en na de taxi te hebben geregeld zijn we na een kwartiertje al bij ons hotel NEO+ Awana. Nu zitten we bij het zwembad te eten omdat de kamers nog niet klaar zijn. Voor nu is het weer chucup. Tot het volgende verslag wij gaan even chillen want ondanks dat het kort was was het weer een opgave voor papa. X

• 05 Juni 2017 - 10:38

Egbert En Alie:

Goedemorgen ( het is hier nog vroeg!) allemaal,

Fijn om weer iets te horen, nu dus uit Java. Zo te lezen vermaken jullie je prima en fijn dat Ferry er goede dagen tussen heeft.
    Hier is het vandaag nog prima weer, wel met een harde wind. Voor de fietsers van de elfstedentocht denk ik minder leuk. Wij gaan deze tweede pinksterdag relaxen, heerlijk met een boek op de bank. ( mijn boek speelt zich grotendeels af in Java)

We kijken uit naar het volgende verslag, benieuwd of jullie ook nog uitstapjes gaan maken.
    Groeten van ons uit Ter weksel.

• 05 Juni 2017 - 10:46

Marianne:

Hallo lieverdjes,
    Toch fijn dat Ferry in ieder geval een beetje kan meedoen. En dat ie erbij is! Had niemand toch op gerekend rond 6 mei?
    Tanah Lot is een prachtige bezienswaardigheid, mooi sfeertje daar. Jullie genieten, dat is aan de verslagen en de foto's goed te zien! Hoop dat jullie ook op Java het weer heel goed hebben met elkaar.
    Wij genieten hier op onze eigen manier, we bereiden onze reis naar Noorwegen voor. Lijkt me nog een heel gedoe daar, alleen de taal al? Daar snap je echt niks van. Moet maar met veel handen en voetenwerk :-)
    Nog veel plezier en ik kijk uit naar jullie volgende bericht.
    Liefs van Daan en Marianne