De laatste volle dag morgen naar huis - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Familieverwoertopreis2017 - WaarBenJij.nu De laatste volle dag morgen naar huis - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Familieverwoertopreis2017 - WaarBenJij.nu

De laatste volle dag morgen naar huis

Door: Melle

12 Juni 2017 | Indonesië, Batavia

De dag breekt aan in hotel weltevre oftewel het Hariston hotel in Jakarta. De meesten van jullie weten het inmiddels als het 9 uur is zit de familie Verwoert gezamelijk aan een tafel te ontbijten. Vandaag is er een relax dagje gepland eerst rustig aan en even zwemmen voor de mensen die het willen en in de middag zouden we naar de mall en de kinderen zouden vroeg in de avond weer naar de bios die in deze mall zit. De film die we gingen kijken was the Mummy en weer in het geweldige 4DX maar eerst zijn papa en mama ook nog mee naar de mall. Papa gaf aan dat hij goed was maar in de mall was het toch wel allemaal weer ver en veel. We besloten maar wat te gaan eten en daarna zouden papa en mama terug naar het hotel. We zijn gaan eten in een koreaans bbq restaurant Melle en Alie leek het heel leuk en lekker maar beide hadden ze het nog nooit gedaan. De rest was sceptisch. Ondanks dat het wel personeel totaal geen engels sprak hebben we maar wat besteld en daar met z'n allen van gegeten. Het was heerlijk het vlees was lekker en de verschillende bijgerechten smaakten ook heerlijk. Na het eten hebben we papa en mama in een Blue Bird gezet en ze uitgezwaaid en wij zijn koffie gaan drinken bij de Starbucks en na wat rondkijken in deze rijkeluis mall zijn we naar de bios gegaan. Het was weer een mooie er ervaring net weer wat anders dan in Jogjakarta. Nu was het ook zo dat je nu drukjes in je rug voor voor voelde bij sommige akties en aangezien het wen behoorlijk spectakel film was was het net een achtbaan rit. Inmiddels zitten we bij papa en mama in de suite en gaan zo nof even chillen want morgen gaan we weer vliegen. De laatste dag is dus morgen dan zal er nog 1 laatste verslag volgen. Voor nu een fijne dag voor de lezers.
X

• 13 Juni 2017 - 13:04

Marianne:

Wat een hilarisch verhaal! Leuk geschreven Melle! Je kunt wel een column beginnen in het Friese Dagblad. Goede terugreis allemaal.
    Liefs uit Soest

• 13 Juni 2017 - 23:27

Aly (lang):

Doe maar in de Leeuwarder Courant Melle,
    wordt meer gelezen. (weten ze in Soest niet)
    Het is geweldig!
    Fijn dat jullie het zo goed hebben.
    Wel thuis.