Na regen komt Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familieverwoertopreis2017 - WaarBenJij.nu Na regen komt Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familieverwoertopreis2017 - WaarBenJij.nu

Na regen komt Singapore

Door: Melle

14 Juni 2017 | Singapore, Singapore

De laaste dag en we zitten als gewoonlijk weer aan het ontbijt en vaste lezers weten dan waar de wijzer van de klok dan staan. We vliegen vandaag om 8 uur vanuit Jakarta en voor we gaan gaan we langs het Batavia cafe. Na een lekker lunch gaan we terug naar het hotel om nog even op te frissen en de koffers te pakken en dan op naar het vliegveld. Aangekomen op Soekarno-Hatta krijgen we te horen dat we best een vlucht eerder mogen en dat is misschien maar beter want dan is de transfer tijd op Singapore wat langer. Zo gezegd zo gedaan wij zitten 18:45 bij de gate en begint het toch te stormen dat het een lieve lust is. De palmen op het vliegveld vangen zoveel wind dat de bladeren het asvalt kussen en de regen kletterd tegen de ramen. Af en toe wordt de wachtruimte verlicht door een lichtflits gevolgd door een knal. Toch zitten we om 19:00 in het vliegtuig en daar krijgen we te horen dat we wat later vertrekken vanwege de storm. Dat wat later wordt 5 uren omdat geen enkel vliegtuig opstijgt van het vliegveld. De transfer hebben we gemist dat hadden we in het vliegtuig al door. Toen we aankwamen was het wel even wachten aangezien wij de koffers nog moesten hebben maar alles was perfect geregeld. We kregen nieuwe boarding passes en een hotel in het centrum van Singapore met betaalde taxi's heen en terug plus ontbijt lunch en diner. Het hotel was prima voor het feit dat overal stond dat het geweldig personeel was waren ze allemaal wel kortaf en star maar who cares we waren een dag langer op vakantie en in een ander land. Nu zitten we op het vliegveld en vertrekken dan nu toch echt zo terug naar Nederland. Iedereen die dit volgde bedankt voor het lezen van onze verslagen en tot snel X