In 20 uur van deur tot deur - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Familieverwoertopreis2017 - WaarBenJij.nu In 20 uur van deur tot deur - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Familieverwoertopreis2017 - WaarBenJij.nu

In 20 uur van deur tot deur

Door: Ferry Verwoert

Blijf op de hoogte en volg

23 Mei 2017 | Indonesië, Batavia

Van uit Oudega naar Hotel Somerset Berlian in Jakarta, zus Gerda zwaaide ons tot aan de douane uit. Omdat ik me steeds beetje bij beetje sterker voelde worden, deed ik vorige week het voorstel in ons gezin de Indonesië reis toch maar door te laten gaan. En zie daar, binnen een week reis geboekt, nu zitten we moe en voldaan in 2 drie kamer luxe apartementen met 7 personen en gaan eerst genieten. Eerst even bij komen en de stad bekijken over enkele dagen reizen we verder. Misschien komt het door dat ik in mijn geboorte plaats ben maar vooral de steun van mijn gezin voelt net zo warm als de tropen zon. Tot de volgende episode.

  • 24 Mei 2017 - 21:26

    Marianne:

    Hallo familie!
    Leuk om zo snel al iets van jullie te horen! En blij dat Ferry de reis goed heeft doorstaan.
    Uit zijn toon in het berichtje leid ik af dat hij zich goed voelt en er zin in heeft. Hoe gek kan het gaan!!
    Veel plezier allemaal en geniet van het land en van elkaar. Bye bye

  • 24 Mei 2017 - 21:38

    Bobby:

    Wat hebben jullie een leuke profiel foto!!

    Geniet van jullie reis en het samenzijn!!
    Dikke tuut!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Actief sinds 23 Mei 2017
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 20290

Voorgaande reizen:

23 Mei 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: