Een dag Niet aan het zwembad - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Familieverwoertopreis2017 - WaarBenJij.nu Een dag Niet aan het zwembad - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Familieverwoertopreis2017 - WaarBenJij.nu

Een dag Niet aan het zwembad

Door: Ferry en Petra

26 Mei 2017 | Indonesië, Batavia

Vanwege de geen keuze kunnen maken overveen geschikte vila in bali hebben we besloten een dag langer in Jakarta te blijven. In een metropool waar meer dan 16 miljoen mensen zich weet ik veel waar naar toe verplaatsen ontstaan er veel file's, en helpen mondkapjes denk ik niet tegen de overvloedige fijnstof. Mijn voorstel om met de bus naar het centrum te gaan heeft het geen gehoor gevonden in de groep. Wel zijn we veel confortabeler met een taxi naar Sea World Jakarta gegaan veel goudvisjes;-) en zo maar wel leuk niet alleen bij het zwembad te hangen. Terug was het even lastig om een taxi te pakken kwamen chaufeurs naar ons toe die naar ons idee te veel vroegen! Wij willen alleen naar met bleu bird taxi! Nog maar een stukje lopen en we zagen ze weer staan. We konden niet goed duidelijk maken dat we naar chinatown wouden dicht bij ons hotel, dan maar naar het hotel. Ook bij het hotel nog een hapje gegeten. En nu gaan we in pakken om morgen via een binnenlandse vlucht naar Bali te vliegen. Taxis zijn geregeld petra heeft via de app contact met de villa beheerder die ons ophaald van het vliegveld. Tot morgen allemaal.