Dag2 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Familieverwoertopreis2017 - WaarBenJij.nu Dag2 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Familieverwoertopreis2017 - WaarBenJij.nu

Dag2

24 Mei 2017 | Indonesië, Batavia

Na ontbijt in en rond het zwembad de overgebleven reis vermoeienissen afspoelen. Bewolkt hier en soms hele harde wind. Lekker gegeten in een Frans retaurantje, met posters van Parijs. Bijslapen na het avond eten voorbereiden op AJAX-MU en nu zitten we om 3 uur te kijken en Rudy feliciteren met z'n verjaardag. De reis planners bekijken de volgende reisstop op Bali. Het is bij ons nu halfvier dus gaan we een paar uurtjes in de rust en vieren we morgen Rudy's verjaardag.

• 24 Mei 2017 - 23:04

Inge En Josef:

Hallo

• 24 Mei 2017 - 23:12

Inge En Josef :

Daar ben ik weer , want zag , dat mijn volledige bericht niet te zien was, dus willen we allereerst Rudy feliciteren met zijn verjaardag en een hele mooie en gezellige dag wensen .

We vinden het fijn om jullie belevenissen te kunnen volgen en kijken uit naar het volgende verslag , dus heel veel plezier .